W razie pytań jesteśmy pod telefonem: 888973899 odpowiemy na twoje pytania.

Nie odpowiadamy na SMSy !

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu. Wykonując reklamację towaru, kupujący pokrywa koszt wysyłki reklamowanego towaru.

3. Wysyłka
Produkt należy wysłać na adres:

Adres:

MORASYDLADZIECI Joanna Szyda

ul. Bluszczowa 11
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
NIP: 7641658760

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Zgodnie z regulaminem, produkt nie może nosić śladów użytkowania, zagnieceń, przetarć oraz zabrudzeń oraz śladów prania lub czyszczenia środkami chemicznymi.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Adres:

MORASYDLADZIECI Joanna Szyda

ul. Bluszczowa 11
64-920 Piła
Województwo: wielkopolskie
NIP: 7641658760

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu. Wykonując zwrot towaru, kupujący pokrywa koszt wysyłki towaru.

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl